AI i praksis: Sådan revolutionerer Better Collective deres indholdsproduktion
Hvordan bruger en global virksomhed kunstig intelligens til at løfte indholdsproduktionen til næste niveau? Det dykker vi ned i, når vi får besøg af Tina Rogers, Senior Product Owner, GenAI, fra Better Collective.
Tina deler ud af sine erfaringer fra frontlinjen, hvor AI spiller en afgørende rolle i at optimere og skalere indhold på tværs af platforme og landegrænser. Better Collective eksperimenterer med alt fra multi-agent-platforme til automatiserede nyhedsartikler – og det hele er bygget på en kombination af teknologisk snilde og modet til at udfordre status quo.
Rasmus vil også krydre samtalen med Reloads erfaringer og perspektiver på, hvordan AI kan bruges i praksis – så der bliver masser af inspiration og idéer at tage med hjem.
Glæd dig til at høre om:
Hvordan AI bruges til at skrive sportsresultater, transskribere videoer og skabe konverterende artikler på rekordtid.
Platformen der crawler sociale medier og influencer-nyheder for at generere relevante nyhedsartikler automatisk.
Hvad det kræver at eksperimentere med multi-agent-systemer i stor skala.
Praktiske eksempler, erfaringer og aha-oplevelser fra deres AI-rejse.
Der er også god tid til at stille spørgsmål og dykke dybere ned i, hvordan du kan bruge AI i din egen organisation.
Praktisk
Hvem er dette event til?
Ledere, Projektledere, digitale forretningsudviklere, ansvarlig for web og digital
Hvor, hvornår, hvad så?
Det hele løber af stablen d. TBA. februar 2025 fra kl. 9 - 10
Det foregår online, du får link tilsendt ved tilmelding.
Tilmelding
Sig hej til dine værter
Tina Rogers
Tina Rogers er en erfaren leder med stærke kompetencer inden for digital transformation i medieindustrien og politiske organisationer. Hun har en dokumenteret succes med at implementere digitale strategier gennem data-drevne beslutningsprocesser og ledelse af tværfunktionelle, agile teams. Tina fokuserer på at skabe digitale løsninger, der skaber værdi både for forretningen og slutbrugerne.
I dag arbejder hun som Senior Product Owner med fokus på Generative AI hos Better Collective, hvor hun driver udvikling og implementering af innovative løsninger. Tidligere har hun blandt andet været Head of Transformation & Design hos Bonnier Publications og Head of Digital Transformation hos Ekstra Bladet. Hendes kompetencer inkluderer ledelse, forandringsledelse, projektstyring, procesoptimering og digital medieudvikling.
Rasmus Luckow-Nielsen
Rasmus er administrerende direktør samt partner i Reload og har en strategisk, ledende rolle. Så hjælper han også til i kommunikations- og salgsafdelingen en gang i mellem.
Siden barnsben har Rasmus været nysgerrig på teknologi og kan ikke fornægte sin baggrund som udvikler. De senere år har særligt AI været et interesseområde, specielt AI’s betydning, risici og muligheder for samfundet på lang sigt.