Hobbiis hemmelige opskrift på succes

Mikkel Marius Winther-Lange fra Hobbii fortalte om Garn-historier

Livestream d. 18.05.22

 

En af Danmarks vildeste vækstrejser de seneste år er sket ved at sælge garn.

Jep, du læste rigtigt. Det lyder måske usexet, men der er et blomstrende marked for at sælge garn til det store community af folk, der elsker at strikke og hækle. Hvem havde fx forestillet sig, at man kunne tiltrække 14.000 livestream deltagere hver onsdag til en omgang strikkebingo? Hobbii har fat i noget - og det har deres regnskaber i den grad også.

Det er gået vildt for sig siden det første regnskabsår i 2016, hvor tre friske fyre fra CBS fandt ud af, at der var penge i garn. Hvert år er forretningen Hobbii næsten fordoblet, og i dag, 6 år senere, så har Hobbii over 300 medarbejdere og en omsætning på et 3-cifret millionbeløb samt kunder i hele verden. Det hele er tilmed selvfinansieret. Hele den historie er jo i sig selv interessant, men det er mindst lige så interessant, hvordan Hobbii allerede er i gang med at transformere sig selv digitalt. 

Derfor valgte vi 18. maj at invitere til livestream med Mikkel Marius Winther-Lange, Chief Experience Officer i Hobbii. Han har de seneste to år været med på Hobbiis utrolige rejse og er i gang med at forme fremtidens værditilbud til kunder og samarbejdsparter.

 

Community og teknologi

Hobbii fokuserer nemlig på to ting: For det første at vinde kundernes hjerter og loyalitet gennem community og god service. Så de er i gang med en række overraskende værditilbud til deres eksisterende kundebase. For det andet en massiv teknologisk investering. For Hobbii er i gang med at skabe en platform med mulighed for salg direkte mellem private og andre aktører. 

Se videoen og hør historien om Hobbii - og få et indblik i, hvor fremtiden bærer hen, og hvordan et stærkt community kan blive til en fantastisk forretning.

 
 
Mikkel Marius Winther-Lange fra Hobbii
 

Mød Mikkel Marius Winther-Lange

Mikkel er brand- og marketingekspert med erfaring fra bureau-verdenen og Google og sidenhen på kundesiden i GoMore, Labster og nu Hobbii, hvor han arbejder som Chief Experience Officer med overordnet ansvar for kundeoplevelse og brand. Han mener, at branding er centralt for alle virksomheders vækst og alt for vigtigt til at blive overladt til brand- og marketingfolk alene.

 
 
Forrige
Forrige

Kom godt fra start med relanceringen af dit website

Næste
Næste

Hvis Agile aldrig gør ondt, gør du det forkert