Stories fra cases. Case stories!
Ny feature til telemarketing og en smart betalingsløsning til abonnenterne
Reload assisterede Informations interne udviklerteam med udskiftningen fra ét gammelt til to nye forretningskritiske systemer til håndtering af salg og abonnenter.
Et mobilt samvirke.dk matcher magasinet og fortæller historier med levende billeder, grafik og lyd
Med lanceringen af af det nye samvirke.dk i oktober 2021 etablerede vi et nyt medie site med inspiration hentet fra e-commerce og hjulpet af en ny indholdsstruktur og taksonomi.
Vi understøtter digital kampagne, der engagerer spejderforældre på en enkel måde
Vi udviklede et kampagne-teaser modul til DDS’ nyeste kampagne, som aktiveres på forsiden af spejdergruppernes respektive websites + en tilhørende underside, hvor webformularen bor.
En smooooth redaktørgrænseflade og gode grafer øger gamification
LokalBolig stod med den udfordring, at alle butikkerne i vildskab oprettede selvstændige websites. Websites som hver gang kostede uforholdsmæssigt mange penge for butikken. Klik ind og læs, hvordan vi strømlinede biksen på en smart og holdbar måde.
Overskuelig selvbetjeningsløsning - et enkelt greb til at forankre den digitale strategi
Tusindvis af frivillige, masser af passion for håndbolden, en hel dekade af medlemsdata og nu et voksende behov for at kunne styrke håndbolden digitalt, var rammerne for vores samarbejde med Dansk Håndbold. Destinationen: at hjælpe med at realisere forretningsmålet: at øge medlemstallet i håndbolden med 20%.
500 forskellige Drupal sites til kommunen, og et fælles underliggende designsystem
Københavns Kommune stod overfor at skulle opgradere alle deres 500+ Drupal 7 sites - og valget faldt på en ny basis platform, som vi lavede på Drupal 9.
Moderne, digitalt univers og kortere vej fra tanke til handling
ATP stod i en situation, som du sikkert kan genkende, hvor udrulning af nye, digitale indsatser tog lang tid. Ændringer og nye ideer til funktioner på websitet skulle igennem mange led, før de kunne føres ud i livet.
Høje ambitioner og lille budget: 401 websites til Det Danske Spejderkorps
Høje ambitioner, lille budget, stor intern bevågenhed og uhørt mange sites der skulle kunne genereres ud fra Det Danske Spejderkorps' CRM og samtidig holde en høj kvalitet. Sådan lød startskuddet til projekt Gruppeweb, som er fællesbetegnelsen for 401 sites til spejdergrupper over hele landet.
Sådan skabte vi et strategisk, langvarigt samarbejde uden klassisk kunde/leverandør-forhold
På det allerførste møde blev LokalBolig overraskede over den manglende pitch og PowerPoints. Mest af alt oplevede LokalBolig en masse spørgsmål. Ikke spørgsmål til hvad der skulle udvikles, men spørgsmål om LokalBoligs forretning, ansatte, kunder, procedurer, økonomi, drømme, idéer mv.
Cloudløsning til landets største kommune giver hurtigere websites og bedre sikkerhed
En visionær og banebrydende Cloud-infrastruktur blev til virkelighed for Københavns Kommune, da vi etablerede fremtidens Webplatform på Kubernetes og Azure.
Løbende lanceringer og kompleksitet i en liga for sig
For Reload gik drømmen i opfyldelse, da DR i 2012 skulle have ny leverandør og nyt system. Idet sitet selvfølgelig ikke kunne tåle nedetid, så har det været et kompliceret projekt at håndtere og lancere.
App med audioguide og lokationsfeature formidler arkitekturen
Appen for Dansk Arkitekturcenter (DAC) blev skabt for, at både borgere og turister kunne få mere glæde af al den fantastiske arkitektur, der eksisterer i København. Opgaven var at gøre det let at opdage vigtig arkitektur og få viden om byen.
 
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
