Stories fra cases. Case stories!
Et idékatalog til at finde og fastholde frivillige ledere
Det Danske Spejderkorps oplever, ligesom mange andre organisationer, at det kan være svært at rekruttere og fastholde nye ledere. Med Design Thinking som metode har vi udviklet et idékatalog, der giver spejderne nye værktøjer til at håndtere frivillige ledere fremover.
Én kortløsning gør det nemt med at finde rundt i 401 grupper over hele landet
Det Danske Spejderkorps havde de brug for en kortløsning, der kunne præsentere spejdernes 401 forskellige grupper fordelt over hele landet, men som også nemt kunne lede familierne til det rigtige lokalområde, og gøre det muligt for dem at finde den rigtige gruppe.
Spejderne merger to sites og laver nyt design til de unge brugere
Opdater og vedligehold? Eller byg nyt? Det Danske Spejderkorps endte med en helt anden model, som sparede dem for tid og penge og alligevel gav dem et helt nyt ungdomsunivers.
Vi understøtter digital kampagne, der engagerer spejderforældre på en enkel måde
Vi udviklede et kampagne-teaser modul til DDS’ nyeste kampagne, som aktiveres på forsiden af spejdergruppernes respektive websites + en tilhørende underside, hvor webformularen bor.
Høje ambitioner og lille budget: 401 websites til Det Danske Spejderkorps
Høje ambitioner, lille budget, stor intern bevågenhed og uhørt mange sites der skulle kunne genereres ud fra Det Danske Spejderkorps' CRM og samtidig holde en høj kvalitet. Sådan lød startskuddet til projekt Gruppeweb, som er fællesbetegnelsen for 401 sites til spejdergrupper over hele landet.