Let’s make a deal.

 

Reload har en række support- og opdateringsaftaler, og vi kan også tilbyde en SLA, hvor vi garanterer responstid, når der er problemer.  Vi kan tilmeld tilbyde en 24/7 professionel driftssuppport og overvågning, hvis din løsning er forretningskritisk døgnet rundt.

Udover at videresælge en række 3. parts services, så tilbyder vi grundlæggende tre typer af aftaler i vores support setup:

 
 

1. En basis supportaftale

Basisaftalen er en aconto support aftale, som afregnes på løbende timer. Den dækker al tid vi bruger på jer og jeres sites - lige fra sikkerhedsopdateringer, bugfixes, kritiske SLA reklamationer og løbende forbedringer og rettelser. Vi bør vi tale igennem hvad I ønsker og forventer for at lægge et budget. Man skal have en basisaftale hos os for at sikre sig at vi løbende har tid til at supportere og hjælpe - ellers kommer man bagerst i køen.

Selve supportaftalen er gratis, men kræver at man aftaler et antal aconto support timer, som skal bruges på at udføre løbende arbejde. Det bliver afregnet på løbende timer. Vi anbefaler normalt at forvente 5-10 timer pr. måned i snit, men det er selvfølgelig afhængig af løsningen. Alle timer ruller over til næste måned hvis de ikke er brugt.

2. En opdateringsaftale

Dette er en vigtig aftale, idet den gør at vores sikkerhedsteam proaktivt overvåger og opdaterer jeres site. Både med sikkerhedsopdateringer (som ofte kommer udenfor alm. arbejdstid), men også løbende modulopdateringer, således jeres site aldrig sander til og ikke er til at vedligeholde.

En opdateringsaftale koster 1.800 kr. pr. måned. Læs vilkårene her.

3. En SLA aftale

Med en SLA aftale får I som kunde garantier for reaktionstider ved pludseligt opståede, og ikke på forhånd kendte, kritiske fejl på jeres løsning. Er det en kritisk fejl lover vi at smide alt i hænderne og rette den. Har I ikke aftalen, så må I stille jer i kø på linje med andre henvendelser.

En SLA aftale koster mellem 1.800 - 12.000 kr. pr. måned afhængig af løsningens størrelse og om vi skal reagere i åbningstid eller 24/7/365. Det er nærmere beskrevet i SLA aftalevilkårene, se dem her.